Houzz Logo Print
eberre

Roll Gate Manufacturer

eberre
il y a 9 ans
Hello - I love the roll-up "garage" door in this photo separating the parking pad / outdoor space from the street. Can you please provide me information on the manufacturer? Looking to do something similar for my own home/renovation.
Hello House · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    OOF! Architecture
    il y a 9 ans
    Hi eberre,
    The application may be a little unusual but the roller door itself is a normal residential garage roller door that is widely available through manufacturers such as B&D Doors and Openers or Airport Doors. If you go through an installer, they may also recommend other brands that they commonly work with - make sure motor and door movement are smooth and quiet. Usually available in standard Colorbond colours but custom colours / finishes possible with additional cost.
    regards,
    Fooi
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».