Houzz Logo Print
lmendolia331

Just love those curtains!

Lib Mendo
il y a 6 ans
Obsessed with those curtains! Can you please tell me where I can find them? I have dark wood flooring and will be using a soft cool gray on the walls. There is white crown molding. Darker great couches and espresso colored contemporary entertainment center and coffee/end tables. I need to bring some colors in and am leaning towards deep red patterned curtains.
Thank You!
New built preperty in Hale · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    LANA FILIPPOVA INTERIORS by Svetlana Filippova
    il y a 6 ans

    Hello, thank you for your enquiry. I am sorry to let you know that this project is a few years old and this particular fabric has been discontinued. However, I can send you alternative voile fabric samples to create a similar effect. If you can send me your postal address, I will order the samples for you. I can supply all these fabrics and even made up curtains. Thank you.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».