Houzz Logo Print
rmway

Phillips River Rock Table

John
il y a 6 ans
Is the table suitable for outdoor use? Is the finish durable such that it could also be used as an ottoman?
River Stone Cocktail Table Bronze, Large · Plus d'infos

Commentaires (3)

  • PRO
    Phillips Collection
    il y a 6 ans

    Hello,

    The bronze river stone cocktail table is suitable for outdoor use. However, our river stone pieces are only intended to be used as a cocktail tables.

  • PRO
    Interior Design Solutions Maui
    il y a 6 ans

    We successfully used this beautiful Phillips Collection piece in a completely enclosed lanai in Wailea with frameless folding Nana-like glass doors.





  • PRO
    Phillips Collection
    il y a 6 ans

    Love this! Can we share this on our social media pages? Please send us the high res images and any credits to marketing@phillipscollection.com :)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».