6 Discussions
Sofia Eiworth a lancé une discussion
nyinflyttad - arbetsplats-tips mottages - hej! Vi har precis flyttat till en ny lägenhet. Här i hörnet ska jag ha min arbetsplats. Vad kan jag göra för att få till det sådär fint &am... Lire plus
    5 Commentaires
Sofia Eiworth a lancé une discussion
Lekrum - vad får man inte missa? - Jag håller på att planera inför mitt första inredningsprojekt som är ett lekrum åt två små killar. Vad har ni för tips & ideer eller bra... Lire plus
    6 Commentaires
Sofia Eiworth a lancé une discussion
Hjälp - var kommer lamporna ifrån? - Jag bara ÄLSKAR lamporna som TV4 har i studion för Nyhetsmorgon. Är det någon som vet var dom är inköpta? Ledsen för dålig bild... Hoppas ni... Lire plus
1 J'aime    4 Commentaires
Sofia Eiworth a lancé une discussion
Hur gör ni med hundsäng? - Vi får hem en valp om två veckor (superglad!) och börjar nu med inköpen så att allt ska stå klart när vi hämtar hem honom. Men, när jag börj... Lire plus
2 J'aime    6 Commentaires
Sofia Eiworth a lancé une discussion
help with hallway - I need help with any idea or tips on how I can update my hallway. I don't want to paint just change details, the accessories if you like :)
1 J'aime    8 Commentaires
Sofia Eiworth a lancé une discussion
what can I do to update this corner in my hallway? This is right by the entry to our flat. i don't want to paint the walls. mainly thinking ... Lire plus
    1 Commentaire