Houzz Logo Print
lennons123

what is the nane and producer of the grey floor tile please

lennons123
il y a 8 ans
Completed Projects · Plus d'infos

Commentaires (3)

  • PRO
    Better Exteriors
    il y a 8 ans

    This sprawling property has a resort style contemporary landscape utilising Better Exterior's Honed Graphite Bluestone. This includes custom made rebated steps, coping, cladding & paving manufactured to the specific requirements of this project.

  • kimdrummond
    il y a 8 ans
    Is the honed bluestone not slick when it gets wet? I'm thinking kids by the pool. Wouldn't you want the surface to have more traction?
  • PRO
    Better Exteriors
    il y a 8 ans

    We have tested our honed bluestone with CSIRO for slip resistance (oil wet ramp testing and wet pendulum testing) and it meets strict requirements in any commercial projects we have supplied, so is more then adequate for a domestic application.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».