Houzz Logo Print
tippie64

Cost for stone walkway

tippie64
il y a 8 ans
I'm very lucky to have a neighbor who wants to do my walkway. How much should it cost per square foot in the Midwest for a stone sidewalk to be dug out, with sand base, and stone laid with polymeric sand? I need an average? Can anyone help me?

Commentaires (4)

  • tippie64
    Auteur d'origine
    il y a 8 ans
    Here are two different types. I would provide the stone. Any pros who can help with a rough estimate?
  • PRO
    Easy Clean Toothbrush Holder
    il y a 8 ans

    We had one done on the east coast a few years ago for about $4500.00 total, it was about 15 feet from driveway to the turn and we did a great design to make attractive curved steps up to the front door.

  • PRO
    Easy Clean Toothbrush Holder
    il y a 8 ans

    If you use slate, watch out as it does chip over time, we had it prior to the stone walk.


  • tippie64
    Auteur d'origine
    il y a 8 ans
    Thank you EasyCleanToothbrushHolder. I won't be using slate but it is a beautiful product.
Sponsorisé

Rechargez la page pour ne plus voir cette annonce spécifique

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».