Houzz Logo Print
trinenyborg

Hvilket køkken er din favorit?

Trine Nyborg
il y a 8 ans

Køkkener kommer i mange former, farver og størrelser. Hvis du skulle vælge ét af disse fire fantastiske køkkener, hvilket ville du så vælge og hvorfor?

Commentaires (14)

  • Trine Nyborg
    Auteur d'origine
    il y a 8 ans

    Personligt er jeg nok mest til køkken nummer 4, da det er klassisk og jeg elsker de sortmalede ovenskabe.

  • Annamusen
    il y a 8 ans

    Nummer 2 - klart det køkken med mest hygge og varme, de andre synes jeg er en smule for "bare"

  • Birgitte Petersen
    il y a 8 ans

    3

  • Mikkel Andresen
    il y a 8 ans

    2

  • Jette Yde
    il y a 8 ans

    Ingen af dem :)

  • PRO
    HB Ejendomme og Renovering Aps
    il y a 8 ans

    De er flotte hver for sig, men nr 3 ville nok passe bedst herhjemme. Mener, at et køkken kan være nok så flot, men det er altså rigtigt vigtigt, at det passer til husets stil og sjæl, ellers bliver helheden ødelagt.

  • Inger Recht
    il y a 8 ans

    1'eren er mega lækker:-)


  • Valentina Andersen
    il y a 8 ans

    4!

  • telith
    il y a 8 ans

    3

  • Sarah Sterner
    il y a 8 ans

    3 :)

  • PRO
    VELCARE
    il y a 8 ans
    Et køkken er personligt :) det vil være din stil

    Så tag det pæneste / bedste fra 1,2,3 og 4.
  • PRO
    VELCARE
    il y a 8 ans
    Før og efter :)
  • Trine Nyborg
    Auteur d'origine
    il y a 8 ans

    Hej Velcare! Super fed Før & efter - I burde lægge den op i sit eget opslag under før og efter kategorien her: https://www.houzz.dk/forum/dsbr0-bd~ - så vil den helt sikkert blive set af flere :-)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».