Houzz Logo Print
gailm47

Selling a house with neighbors' houses are too close

gailm47
il y a 8 ans
How do you sell a house when the house gets comments that it is beautiful, looks like a model home, etc. The only negative we have heard is the other neighbors' houses are too close & not enough privacy in the backyard. We have planted trees and have bushes around our deck that makes it very private. Our house has been on the market for 2 years in the dayton, Ohio area and is for sale in the mid 400,000 range. We want to be done with selling the house at this point & just want to move on. Need advice you may have, but we do not want to give the house away.

Commentaires (3)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».