Houzz Logo Print
kompossible11

Vad ska jag ha på hyllan?

Inredningsälskaren
il y a 7 ans
Dernière modification : il y a 7 ans

Jag har köpt en öppen hylla till väggen men vet inte riktigt vad jag ska ha på den? Tänkte ha prydnadsgrejer men hittills har jag bara köpt två små glasvaser. Någon som har tips??

Alexander White · Plus d'infos

Commentaires (7)

  • Sophie I
    il y a 7 ans

    Vad sägs om att lägga fram några fina böcker och kanske någon prydnadsgrej, alternativt doftljus?

  • PRO
    Giovannas Konst
    il y a 7 ans

    I mina hyllor står massivs med böcker, ofta coffee table books om konst, mat, vin, keramik, historia mm. Ofta väldigt snygga. Dessutom ljusstakar och massvis med växter. Väldigt fint tycker jag och mysigt

  • mariannese
    il y a 7 ans

    En hängande växt kan vara snyggt, t ex en gullranka, och när den växer till sig kan den täcka flera hyllor neråt.

  • Carin Kamsvåg
    il y a 7 ans

    Fyll på med böcker, bruksföremål och någon hängväxt, men bestäm dig för en accentfärg som går igen i 2-4 föremål, t.ex. kopparfärgat, turkost eller gult. En kruka, en kraftigt färgad bokrygg och ett prydnadsföremål i den färgen knyter ihop hyllorna. Den färgen kan du ju plocka upp på en tavla och/eller en soffkudde också.

  • PRO
    Bloomsbury Barn
    il y a 7 ans

    Batteridrivna ljusslingor kan vara mysigt.

  • PRO
    Josefina
    il y a 7 ans

    En liten kaktus kanske, några böcker på hög, högtalare, vinylskivor? :)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».