Houzz Logo Print
kelly_sheldon

spindles

Kelly Sheldon
il y a 7 ans
Where can you find these thick black spindles?
Urban Farmhouse · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    Weaver Barns
    il y a 7 ans

    Hi Kelly,

    Believe it or not, it is rebar, normally used in concrete. You should be able to find if at your local lowes, Home Depot, Mernards, or any building supply yard. In places it was slightly rusted, which I thought was perfect, we then coated it with a clear urethane.

    It's simple, and inexpensive. Thanks, Jason

  • PRO
    Crawford Electric LLC
    il y a 2 ans

    What size rebar did you use, and what size wood rails did you use? We are considering using #8 rebar that is 1” diameter, and using 3” x 5” rails. Being that rebar has an extruded rib around it did you have to fill in your holes with something for a tighter fit around the rebar?

    Thanks,
    Brad

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».