Houzz Logo Print
maria_figueredo34

Hjälp, jag får ej till det.

Maria Figueredo
il y a 7 ans
Hur jag än vrider och vänder tycker är svårt att få det ombonat och mysigt. Kom gärna med tips som passar med befintliga möbler.

Commentaires (6)

  • Sophie I
    il y a 7 ans

    Vad sägs om att byta plats på tv:n och soffan, så att soffan står längs med väggen? Vet dock inte riktigt var man skulle ställa tv:n men förslagsvis monterad med en arm på väggen? Ursäkta min dåliga skiss nedan, men hoppas du förstår hur jag tänker!

  • User
    il y a 7 ans

    Fint balkongparti med trevlig utsikt, inga problem att få detta rum mysigt tycker jag. Tror att det främst saknas ljuskällor för ombonad stämning, gärna både golvlampa, vägglampett , ljusslinga. Jag tycker personligen att du ska skrota furuvitrinmöbeln och ha öppna hyllplan på någon vägg, ev något mindre skåp. ställ soffan vid väggen där vitrinskåpet stod.
    Enfärgade gardiner i dubbla lager på glidskena från golv till tak över hela väggen där du har balkongdörren. Stor matta under soffgrupp.

  • Maria Figueredo
    Auteur d'origine
    il y a 7 ans
    Tack Sophie, förstår din skiss och hur du tänker. Svårast är att placera TV tycker jag.
  • Maria Figueredo
    Auteur d'origine
    il y a 7 ans
    Hej Maria. Tack för ditt input, min tanke är att placera möblerna så det blir välkomnande och ombonat, sedan tänker jag köpa lampor. Gardinerna, ja, håller med. Vi har haft möblerna där vitrinskåpet är, nackdelen är att dem här fåtöljerna tar så mycket plats.
  • Maria Figueredo
    Auteur d'origine
    il y a 7 ans
    Hej SU. Jag väntar in olika förslag för att sedan bestämma mig hur det blir. Tack, då vet jag.
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».