Houzz Logo Print
tango10

How much can I expect to pay for the Giraffe?

tango10
il y a 7 ans
I love the oversized giraffe and would like to know how much it costs. Thank you
Modern Circus Themed Nursery · Plus d'infos

Commentaires (3)

  • PRO
    Shalena Smith Interiors
    il y a 6 ans

    This life size 8 ft giraffe is $1199. There are additional sizes available that range lower and higher. Please let me know if you have any other questions. (sorry for the delayed response. I did not get an alert for your question.)

  • tango10
    Auteur d'origine
    il y a 6 ans

    Thank you! Unfortunately, I didn't hear from you in time so I went with something else.

  • PRO
    Shalena Smith Interiors
    il y a 6 ans

    No problem. We just fixed our settings so it shouldn't be a problem in the future. Thank you for the inquiry and I hope you're enjoying your space.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».