Houzz Logo Print
scade

Can you tell me about the material used on the cornice? Is it wallpaper? What fabric is on the Roman shades?

scade
il y a 11 ans
Traditional Dining room-Alexandra Showhouse space · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    COLECCION ALEXANDRA
    il y a 10 ans
    Dear scade,

    Material used on the cornice is painted plaster. About curtains, The fabric used is from TEXTURAS POR ALEXANDRA, S.L., and you can find more details on: http://www.texturasporalexandra.com/en/fabrics/saint-germain/versalles-blanco/ficha

    If you need any additional information, please don't hesitate to contact with our export department: johnny@coleccionalexandra.com

    Please don't forget to indicate you founded that photo on Houzz. Thank you very much for your interest.

    Coleccion Alexandra, S.L.
  • Tota Stathopoulou
    il y a 10 ans
    How about the shades? Are they Coleccion Alexandra aswell?
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».