Houzz Logo Print
regina_appatova

I didn't find the price!

Regina Appatova
il y a 7 ans
Cowhide patchwork rug chocolate brown and white · Plus d'infos

Commentaires (3)

  • PRO
    Gorgeous Creatures Australia
    il y a 6 ans

    We have one of these cowhide patchwork rugs in stock in chocolate & white cowhide or you can order a larger size and we make them for you. Cowhide patchwork rug.

    Regina Appatova a remercié Gorgeous Creatures Australia
  • Regina Appatova
    Auteur d'origine
    il y a 6 ans

    THANK YOU FOR THE ANSWER! I still would like to see the price for the above rectangular cowhide patchwork rug. Thx

  • PRO
    Gorgeous Creatures Australia
    il y a 6 ans

    Hi Regina, you needed to click the link to go to the website to see the price. The price for the one I have in stock in NZ$1760. Please have a look at my website as there are lots of options for cowhide patchwork rugs as well as other great related products. www.gorgeouscreatures.com.au thanks :-)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».