Houzz Logo Print
amanda_precious

Patio Stone Slabs - Non-Slip?

Amanda P
il y a 7 ans
I'm considering a patio. Any ideas for patio slab products that somehow don't get slippery & attract moss growth? (I know there are composite decking products out there - just wondered if there are other 'synthetic' but natural looking stone slabs?). Thanks

Commentaires (2)

  • PRO
    Hartley and Rose
    il y a 7 ans

    We have just completed an outdoor area with composite decking and natural limestone outdoor pavers. The composite deck boarding is not slippery and shouldn't get moss on it, but I suspect the limestone may do, though must say it did not appear slippery when it got wet. These are thick 33mm limestone pavers suitable for outdoor area - Mandarin Stone, worth a look..

  • Juliet Docherty
    il y a 7 ans

    Slate doesn't get dirty like many types of stone as it is denser. Also, you can get ceramic pavers - very expensive though.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».