Houzz Logo Print
jacobwu

Where is this office chair from?

Jacob Wu
il y a 4 ans

I like this office chair a lot, but based on tag in the picture, it was totally different chair. May I know where is it from please? Thanks

Inviting Professional Home Office · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    mercer INTERIOR
    il y a 4 ans

    Hi Jacob, I'm glad you like our work!


    Houzz automatically generates its own recommendations so we don't have control over what shows up, but I would advise checking Blu Dot and Mod Shop for similar chairs. Check the dining room chairs in addition to office chairs, sometimes they're a perfect fit! It has been a number of years since we completed this project which means if it is a retail option it is likely no longer available, although the exact vendor is in an archived file so we can't be sure. Hopefully, my recommendations get you a little closer to a match. Happy hunting!

  • Jacob Wu
    Auteur d'origine
    il y a 4 ans

    Thank you for your advice.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».