Houzz Logo Print
sphipps62

Hello! I love the recessed shower curtain track!

sphipps62
il y a 3 ans
We are in the middle of a remodel and I am having a hard time locating a recessed shower curtain track ? Do you by chance know the company name or have a link to the website were this could be purchased? Thankyou so much for your help!
Megan's Photostream Photos (7-20) · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    CB Architecture + Design
    il y a 3 ans

    Look for Recmar Curtain Tracks (or similar); they come in 8' lengths in black, silver and white. You can recess the track into you ceiling finish. You will also need curtain track button carriers with hooks; these are also available from Recmar. Finally we used ballchain since the ceiling was 10' to allow us to use a shorter curtain.

    sphipps62 a remercié CB Architecture + Design
  • sphipps62
    Auteur d'origine
    il y a 3 ans

    Thankyou so much!!!! Really appreciate the info! Take care! 😄

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».