Houzz Logo Print
carole204

decking material? how to acheive the look?

Carole Nguyen
il y a 10 ans
Contemporary Retreat - Beverly Hills · Plus d'infos

Commentaires (4)

  • PRO
    ecocentrix landscape architecture
    il y a 10 ans
    This is Integrally colored concrete. The pigment is called "Pewter". Score joints were saw cut.
  • PRO
    Shenzhen Maxcom Technology Co.Ltd.
    il y a 10 ans
    I love your designs. This is Susan from China. Our company major export laser cut metal screens, light box and decors to Australian,America and Europe. The landscaper, home developer, retailer, wholesaler are our major customers. We have cooperate with landscape in Sydney, Melbourne etc. We accept customized designs and sizes. We also have a lot of our own designs.Pls contact me in susan@sz-maxcom.cn or visit our website www.sz-maxcom.cn.
  • PRO
    ecocentrix landscape architecture
    il y a 10 ans
    Very interesting and beautiful work you have!
  • PRO
    Lump Sculpture Studio
    il y a 10 ans
    The image displayed (here top left) is an image of Lump Sculpture Studio's "Damask" Screen. This image is made and owned by Lump Sculpture Studio Pty Ltd and Shenzhen Maxcom Technology Co. Ltd is displaying the image with out our permission.
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».