Houzz Logo Print
leneysmail

Do these shades clean up grease/wine/tomato sauce/water splatters?

Darlene Gaudette
il y a 10 ans
We really want cellular shades in our kitchen, we are worried about putting it above our sink with splatters. Thank you,
Dee
Client Homes · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    Bretz Interiors
    il y a 10 ans
    Cellular shades can be cleaned, however staining can occur and you often have to get them professionally cleaned if that should happen. It may be a better idea to put a faux wood such as a Hunter Douglas Everwood or possibly a Palm Beach shutter within your kitchen if you are concerned about food splatters.
  • PRO
    Bretz Interiors
    il y a 10 ans
    The other option is to keep the shade raised while you are cooking to avoid any potential splatters on the fabric.
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».