Houzz Logo Print
zone_galepacific

Lovely set up! What brand is the glass pool fence and mini posts?

Zone Interiors
il y a 7 ans
Luxaflex Roller Blinds · Plus d'infos

Commentaires (2)

  • PRO
    Wall-T-Wall Window Furnishings
    il y a 7 ans
    Dernière modification :il y a 7 ans

    The fence was supplied to our customer by PJ Pools (03 9792 4920). Unfortunately, the customer wasn't too sure about the exact details of the fence and mini posts but hopefully the supplier can provide more information for you!

  • jasperhargraves
    il y a 6 ans

    It is quite understood that the area around the pool is usually moist and wet especially if the pool is regularly used for swimming. Therefore, any other material except for glass is not ideal for a pool fence. Traditionally, people also used wooden pool fencing, but they were not long lasting and durable since moisture causes the wood to rot.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».