Houzz Logo Print
kasper_iversen

Hvor meget vil du maks betale for en toiletbørste?

Kasper Iversen
il y a 6 ans
Dernière modification : il y a 6 ans

Toiletbørsten gør bogstaveligt talt det beskidte arbejde, og når den er tilstrækkeligt brugt og ulækker har man mest af alt lyst til bare at kyle den ud.

På den anden side er toiletbørsten en ting, som du skal se på hver eneste dag, og der findes en del smarte designer-varianter, som pynter på toilettet.

Spørgsmålet er derfor: Hvor meget er du villig til at betale for en toiletbørste?

Indretning af badeværelset · Plus d'infos

Stem her – og fortæl gerne i kommentarfeltet, hvorfor du går efter billige eller dyre toiletbørster...

Jeg vælger altid den billigste
Jeg vil maks betale 50 kroner
Jeg vil maks betale 100 kroner
Jeg vil maks betale 200 kroner
Jeg vil maks betale 300 kroner
Jeg vil maks betale 400 kroner
Jeg vil maks betale 500 kroner
Jeg vil maks betale 750 kroner
Jeg vil maks betale 1000 kroner
Jeg vil maks betale 1250 kroner
Hvis jeg finder den helt rigtige, er jeg villig til at betale mere end 1250 kroner

Commentaires (3)

  • PRO
    Murermester Arne Andresen
    il y a 6 ans

    For mig skal den pæn og passe til rummet. Det er ikke kun en brugsgenstand.

    Kasper Iversen a remercié Murermester Arne Andresen
  • Vibeke Jørgensen
    il y a 6 ans

    Jeg investerer i den til at hænge på vægen i en glasskål når den gamle eller beslaget går i stykker. Når den medfølgende børste er udtjent bliver den udskiftet med en billig fra Ikea der har samme mål og udseende

    Kasper Iversen a remercié Vibeke Jørgensen
  • Gutni Arnd Linder
    il y a 6 ans

    Køber den billigste i en farve der passer til mit badeværelse. Så kan jeg med god samvittighed udskifte den oftere.


    Kasper Iversen a remercié Gutni Arnd Linder
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».