Houzz Logo Print
scarimari

Cushions

Route 66
il y a 6 ans
Hi we have just purchased a striped grey and silver sofa and a plain grey Hug chair. Sorry can't send a picture as they haven't been delivered as yet. My dilemma is I don't know what colour cushions lamps etc to go with them. I would like something warm looking but stylish.
Please help.

Commentaires (5)

  • PRO
    Celery. Visualization, Rendering images
    il y a 6 ans

    Photos would help.

  • PRO
    Celery. Visualization, Rendering images
    il y a 6 ans

    What i found online for you


    The combination of light gray and blue-gray meld together in an airy atmosphere

  • Route 66
    Auteur d'origine
    il y a 6 ans
    Thank you.
  • PRO
    Cult Furniture
    il y a 6 ans




    Check out our ideabooks, we have one exactly for this. Let me know if I can help!


    Thanks, Cult Furniture

  • headers13
    il y a 6 ans

    I would probably go for a darker grey cushion - but I like lots of the same shade but different textures to create interest.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».