Houzz Logo Print
hasmuk

Living room lighting help

hasmuk
il y a 6 ans

Hi, I recently bought 2 lights for my living room. Not very happy with them- a few reasons but 1 thing that stands out is I'm not getting enough light for the room. Before looking for replacements, I wanted to ask you if there is a recommended diameter of the lights for the size of my room? Ceiling is concrete and I have just 2 points to use. Room dimensions are 4.18m x 6.28m. The ceiling is quite low at 2.37m so I'd need to have fairly flush lights.


If I go for the style which as multiple heads (like this one) - what would be the recommended number of heads?


Thank you!

Hasina



Commentaires (6)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».