Houzz Logo Print
whereisnat

Caesar stone with uv

Natalie A
il y a 6 ans
Hi, I was hoping to design a kitchen ser very similar to this one. However I am stuck on the bench top as I hear ceasarstone discolours in direct sunlight. How has this held up and what would you recommend? Thanks, Nat.
Mosman · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    House to Home Finishes P/L
    il y a 6 ans
    Dernière modification :il y a 6 ans

    Hi Natalia,

    This client opted for a 40mm pencil edge Caesar stone benchtop in ice snow, even though advised that Caesar stone can be subject to discolouration in direct sunlight. To date this client hasn't advised of any issues relating to discolouration, keeping in mind that the renovation was completed over 8 years ago. Granite and concrete make for a great alternative.

    All the best with your renovation :)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».