Houzz Logo Print
treeman2013

Are your soapstone joints < .3175 cm or .125 inch

Limbs and Leaves
il y a 10 ans
I am curious on your joint size for this project? What type of grout did you use? I am currently putting radiant underfloor under .5" soapstone and don't really want large gaps.
Ottawa Residential Bathroom · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    Canadian Soapstone™
    il y a 10 ans
    @ Limbsandleaves Thanks for your question. We typically make grout lines no larger than 1/8". We only use an epoxy grout mixed with Soapstone dust. We use our own stone remnants and turn them into powder. Canadian Soapstone contains the highest talc content of other Soapstone varieties and makes the grout stain proof. Talc is non-porous. We have Soapstone dust available for purchase, you can reach me at spencer@canadiansoapstone.ca.
    Limbs and Leaves a remercié Canadian Soapstone™
France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».