Houzz Logo Print
webuser_886046739

I’m looking for a plush silvery rug with silver lurex threads in it?

I am looking for a very plush silvery rug with actual silver lurex threads in it.
Do you have such an item? Thank you
Inlaid marble tiles for kitchen interiors | Rosemary by Stacey Cohen Design · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    Lithos Design
    il y a 5 ans

    Dear Sirs,


    thank you for your kind message.

    Unfortunately, we don't produce rugs but only marble and stone floor tiles, including a contemporary marble design inlay. If you want to have a look at our "Opus" collection, you may visit the following link: https://www.lithosdesign.com/en/opus.

    The "tangram" and "piano" models are available in different color palette you may see at the link shared before.


    Thanking you in advance for your kind request, I remain at your disposal in case you need further information about our porducts.


    Kindest Regards,

    Lithos Design Team Community

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».