Houzz Logo Print
webuser_5336807

HELP!

I've been in my bilevel home for a year and still need help with decorating ideas. You walk in into a high ceiling foyer (small) up four short steps directly into a small kitchen to the right of kitchen living room/dinning room combo. I love the color purple and want my foyer purple, to the right if the foyer in the living room & I'm not sure what color. I've been leaning towards a gray.The kitchen I see a shade of green because I think purple & green blends well, but the kitchen is open to the dining area what color should that be? I'm am lost pleas help me, help myself
Kids Playroom · Plus d'infos

Commentaire (1)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».