Houzz Logo Print
zandrah24

Are these wood or composite shutters? They are beautiful.Thanks.

il y a 7 ans
I really want them but trying to decide between wood and composite for harsh winters.
Kitchen Plantation Shutter look! · Plus d'infos

Commentaire (1)

  • PRO
    il y a 7 ans

    Hello, these are real wood. The issue with composite is most companies use cheap oversees materials and you lose a lot of window with their large rails designed in-order to attain the strength they need to hold integrity. We offer a broadleaf Shutter that is waterproof and will not fade, crack, peel, burn or discolor. So yes, we can do either or and we offer a Life of the home warranty that is transferable. Thank you and let me know if you want to set up a meeting. Thank you

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».