Houzz Logo Print
nicoleta_elias

Beautiful! How many sq ft?

Nicoleta Elias
il y a 4 ans
Love this stunning home. How big is it?
Traditional Home · Plus d'infos

Commentaires (4)

  • PRO
    Handcrafted Homes, Inc.
    il y a 4 ans

    Thank you for your kind comments! This home is 5,984 sq.ft. Please let me know if you have any other questions!

    Nicoleta Elias a remercié Handcrafted Homes, Inc.
  • Nicoleta Elias
    Auteur d'origine
    il y a 4 ans
    Dernière modification :il y a 4 ans

    Are any floor plans available? Can the size be reduced? Thank you kindly :) Would love to see the floor plans. nicole.elias@yahoo.com

  • Nicoleta Elias
    Auteur d'origine
    il y a 4 ans

    Love the symmetrical look of the front. So pleasant to look at. I don't know how many times I have looked at it....... gorgeous!!!!!!!!! 1000 stars on the design!

  • PRO
    Handcrafted Homes, Inc.
    il y a 4 ans

    Hi Nicoleta,


    We are custom builders, so we do not duplicate any previous plans. We are more than happy to prepare a custom design! But we are unable to sell a design that was meant for another client.


    Thank you again!


    Judy

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».