Houzz Logo Print
doraemon_yw

Help with Kitchen Lighting Design

doraemon
l'année dernière
Dernière modification : l'année dernière

Hi all,


We're about to finalize our lighting design for a kitchen remodel and would love some feedback before we send it off. Colored are corrections to our designer's light placements.


• Ceiling height: 109" A.F.F.

• Cabinets to be professionally spray-painted by cabinetmakers in a light, soft beige-taupe (think BM Edgecomb Gray)

• Stainless steel appliances, polished nickel faucet

• Non-recessed lights include 3 pendant lights over island, 1 wall sconce, 1 picture light above open shelves, and 1 flush mount at the kitchen entrance; all antique brass finish


Recommendations for recessed light size and model, as well as lumen output would be greatly appreciated!


Commentaires (8)

Sponsorisé

Rechargez la page pour ne plus voir cette annonce spécifique

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».