Houzz Logo Print
sue_moreira

Need help with outdoor kitchen

Sue Moreira
il y a 7 ans
Dernière modification : il y a 6 ans

Outdoor kithcen will be on a wooden deck, have built in BBQ, silver full height fridge and sink. Half wall behind it with wooden slats as screen/wall above for privacy. Thinking of white caesarstone benchtop (with flecks of grey/black) same as indoors. Current cushioning on seating is black which will stay. Table and chairs are wooden

Q1. what should the look of the cabinetry doors be? - am thinking black to link to furnishing

Q2. Splashback - can you use family photos in a glass splashback and if so is this expensive? These are my indoor kitchen tiles so I do like a little colour and fun

Commentaires (15)

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».