Houzz Logo Print
agneta_eriksson42

behöver hjälp med väggfärg.

il y a 7 ans

Smutsgul stor soffa samt fåtölj. Design Atmosphere( gammal). Målade väggar i ljusbeige. Finns en kelim i olika röda samt lite av den smutsgula färgen. Annars svarta fåtöljer vit köksinredning. Köksö med skiva i brunsvart smått mönster.Allrum samt kök i skärgårdshus, Matta av hampa O&C, natur samt lätt orange.

Commentaires (4)

  • il y a 7 ans

    Älskar smutsgul! Härligt att du har en soffa i den färgen :) Antar att det är de beiga väggarna du nämner som du vill måla om? Jag skulle nog köra på en ljusare grå färg, liknande den nedan:

    Döbelnsgatan 13 · Plus d'infos

  • il y a 7 ans

    Jag tycker att det kan vara väldigt snyggt att låta den gula soffan vara den enda färgen i rummet likt bilden nedan. Kanske komplettera med lite konst?

    Annars håller jag med Ossiana att ljusgrått hade passat snyggt!

    Majorsgatan 4 lägenhet 1102 · Plus d'infos


  • PRO
    il y a 7 ans

    En kalkfärg i ljusgrå skulle ge liv åt väggarna. Annie Sloan chalk paint som vi säljer har en nyand som heter paris grey som är superfin!

  • il y a 7 ans

    En kallare färg skulle passa fint, tex en matt gråblå för att bryta av mot alla de varma tonerna.

France
Personnaliser mon expérience à l'aide de cookies

Houzz utilise des cookies et d'autres technologies de suivi similaires pour personnaliser mon expérience utilisateur, me proposer du contenu pertinent et améliorer ses produits et services. En cliquant sur « Accepter », j'accepte l'utilisation des cookies telle qu'elle est décrite plus en détail dans la Politique d'Utilisation des Cookies de Houzz. Je peux rejeter les cookies non essentiels en cliquant sur « Tout rejeter » ou « Gérer mes préférences ».